Veelgestelde vragen
1 Levertijd en verzending
1.1 Waarom duurt de levering langer dan een dag?

Om u zo’n schappelijk mogelijke prijs te kunnen bieden, bestellen wij 1 keer per week bij de groothandel. Voor u en voor ons is dit voordeliger en beter voor het milieu omdat wij zo:

  • De leveringskosten van de groothandel beperken
  • De voorraadkosten laag kunnen houden
  • Lagere transportkosten hebben
  • Minder onnodig verpakkingsmateriaal gebruiken voor de producten.

Het komt dus voor dat wij op producten moeten wachten van onze leverancier en dat u daardoor wat langer moet wachten in vergelijking met andere webshops.

 

1.2 Ik heb met spoed een bestelling nodig, wat te doen?

 

Het is verstandig om, vóórdat u besteld, even contact met ons op te nemen over wat u wilt bestellen en wanneer u het wilt hebben. Het is helaas niet altijd mogelijk om met spoed te leveren maar in sommige gevallen lukt dit wel.

2 Betaling
2.1 Is het mogelijk om op factuur achteraf te betalen?

 

Dit is mogelijk indien u een gemeente, vereniging, bedrijf of school bent.
U kunt bij het afrekenproces de optie "bedrijf" kiezen.
Vul, indien u dit heeft, ook een btw nummer in.

Particulieren kunnen niet op factuur achteraf betalen.

3 Winkelwagentje
3.1 Blijft de inhoud van mijn winkelwagentje bewaard?


Als u ingelogd bent via onze website dan blijft uw winkelwagentje nog 2 weken bewaard via uw account.
Bent u niet ingelogd dan vervalt uw winkelwagen inhoud na 30 minuten na de laatste activiteit op onze pagina.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »